قوانین و مقررات خدمات


کلیه کاربران سرویس های نیک رسام پس از تهیه هریک از سرویس ها و آغاز همکاری، موظف به رعایت تمامی شرایط ذکرشده در زیر می باشند. این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر فضای فعالیت طرفین می باشد:

 

تعاریف

مشتری: شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال جامع مشتریان به ثبت رسیده و خدمات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می گردد.

مفاد عمومی

تنها افراد حقیقی با سن بیش از 18 سال تمام و یا افراد حقوقی اجازه استفاده از خدمات نیک رسام را خواهند داشت.

روش ارتباطی مستند شرکت با مشتری، آدرس ایمیل مشتری می باشد که در هنگام ثبت نام در پرتال جامع مشتریان ثبت شده است. هرگونه تبادل اطلاعات بین شرکت  و مشتری از قبیل اعلام نام کاربری، کلمه عبور و ... فقط از طریق این ایمیل امکان پذیر می باشد. بدیهی است در صورت عدم امکان دسترسی مشتری به ایمیل اعلام شده به هر دلیل، تغییر ایمیل تنها با مراجعه به محل شرکت با در دست داشتن کپی کارت ملی شخص سفارش دهنده که اطلاعات ایشان در هنگام سفارش اعلام گردیده است، شماره فیش مبلغ واریزی جهت سفارش محصول یا رسید دیجیتالی به همراه تاریخ ثبت سفارش و پرداخت امکان پذیر خواهد بود. در صورت عدم مطابقت مدارک ارائه شده با اطلاعات اعلام و ثبت شده در هنگام خرید و یا عدم امکان ارائه مدارک مورد نیاز، نیک رسام هیچ مسئولیتی در قبال ارائه اطلاعات نخواهد داشت.

نیک رسام هیچ گونه مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از در اختیار قرار دادن اطلاعات محرمانه نظیر کلمه و رمز عبور توسط خریدار به شخص ثالث ندارد.

مالک و مسئول یک سرویس خریداری شده و همچنین رابط بین مشتری و شرکت در ارتباط با آن سرویس، فردی است که مشخصات وی در هنگام خرید اعلام گردیده است و یا در پرتال جامع مشتریان موجود می باشد و شرکت هیچ تعهدی در قبال پاسخگویی به سایر افراد به جز صاحب سرویس در رابطه با آن سرویس نخواهد داشت.

مشتریان با هویت شخص حقوقی، موظفند یک نفر نماینده تام الاختیار را در پرتال جامع مشتریان معرفی نمایند. این نماینده نسبت به خدمات تهیه شده، همانند شخص حقوقی اختیار تام دارد.

تغییرات مالکیت خدمات از طریق درخواست کتبی مشتری با ارسال ایمیل با ایمیل درج شده در هنگام ثبت نام در پرتال جامع مشتریان و یا با استفاده از امکانات موجود در پرتال جامع مشتریان امکان پذیر می باشد.

مشتری مسئول به روزرسانی اطلاعات تماس و مشخصات خود به محض تغییر در پرتال جامع مشتریان می باشد و شرکت هیچ گونه مسئولیتی نسبت به زیان و خسارات وارد بر مشتری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در پرتال جامع مشتریان تغییر نداده است، ندارد.

حداقل زمان تحویل خدمات 2 ساعت و حداکثر آن 2 روز می باشد. در شرایط سفارشی سازی، زمان تحویل پس از بررسی توسط شرکت به مشتری اعلام خواهد شد.

شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم استفاده مشتری از خدمات خریداری شده و تحویل داده شده نخواهد داشت.

در صورت تهیه لایسنس نرم افزار به دائم، چنانچه سایت به علت اتمام اعتبار و عدم تمدید خدمات میزبانی وب از روی سرور حذف شود، اعتبار پرداخت شده (هزینه لایسنس) از بین می رود و جهت راه اندازی مجدد، می بایست هزینه لایسنس مجددا پرداخت گردد.

ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت تنها از طریق ثبت تیکت در پرتال جامع مشتریان با دریافت شماره پیگیری خواهد بود.

نحوه تسویه هزینه کلیه خدمات بجز موارد خاص که برای آن ها قرارداد جداگانه منعقد می گردد، به صورت نقدی و پیش از دریافت خدمات می باشد و قبل از تسویه کامل هزینه خدمات،امکان ارائه سرویس وجود نخواهد داشت.

در صورت وجود بدهی و عدم تسویه در موعد مقرر، شرکت مختار به قطع موقت سرویس تا تسویه کامل می باشد، همچنین درصورت عدم تسویه تا یک ماه، شرکت مختار به حذف کامل سرویس بدون اخطار قبلی می باشد، بدیهی ست که هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه متوجه شرکت خواهد بود. مسدود شدن و یا حذف سرویس به معنی تسویه حساب مشتری به شرکت نبوده و مشتری موظف به پرداخت بدهی حتی پس از مسدود یا حذف شدن سرویس می باشد. شرکت مختار است تا تسویه کامل بدهی از جانب مشتری، سایر سرویس های مشتری را تا زمان تسویه کامل مسدود یا در صورت عدم تسویه ظرف مدت یکماه بدون اخطار قبلی حذف نماید.

شرکت مختار به معرفی وب سایت های ایجاد شده به عنوان رزومه و نمونه کار در وب سایت، کاتالوگ بروشور و سایر مستندات خود می باشد.

موارد فنی - امنیتی

شرکت موظف به رعایت امنیت و محرمانگی کلیه اطلاعات مشتری می باشد و تحت هیچ شرایطی آن را در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد داد، مگر در موارد الزام آور قانونی و یا درخواست از جانب مراجع قضایی

شرکت حق انجام تغییرات فنی را در خدمات ارائه شده دارد. در صورتی که این تغییرات سرویس مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد، شرکت از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب سایت شرکت و یا پرتال جامع مشتریان و یا ارسال ایمیل به مشتریان اطلاع رسانی می نماید. مشتری موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

هرگاه در شرایط اضطراری، شرکت امکان اطلاع رسانی تغییرات را نداشته باشد و یا فوریت های فنی شرکت را ناچار به این تغییرات نماید، مسئولیتی برای اطلاع رسانی برای اطلاع رسانی بر عهده شرکت نخواهد بود. همچنین مشتری به شرکت این وکالت را می دهد تا در مواقع نیاز در راستای بهبود سطح کیفی خدمات اقدام به انجام فعالیت های فنی بر روی سرور شرکت و خدمات آن نماید.

هر گاه در شرایط اضطراری نظیر جنگ، حوادث غیر مترقبه، تحریم ها و یا حملات سایبری، سرویس موقتا و یا دائما از دسترس خارج و یا داده ای از بین رود، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود

شرکت با تدابیر امنیتی خود نهایت سعی خود را در حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.

شرکت همواره تمامی تلاش خود را برای دست یابی به بالاترین سطح امنیت ممکن برای داده های مشتریان انجام خواهد داد، در عین حال نسبت به اموری که در حوزه مسئولیت مشتری به منظور حفظ امنیت حساب خود می باشد، هیچ گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

قوانین میزبانی وب

هزینه ارتقای سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر معادل اختلاف قیمت دو سرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که توسط پرتال جامع مشتریان به صورت خودکار محاسبه می گردد.

تنزل سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس پایین تر با شرایط زیر امکان پذیر است:

همواره تنزل سرویس فقط به یک مرتبه پایین تر امکان پذیر است.

در صورتی که میزان فضای استفاده شده در سرویس فعلی از میزان فضای سرویس پایین تر بیشتر باشد امکان تنزل سرویس وجود ندارد.

در صورت بستانکار شدن مشتری در هنگام تنزل سرویس، هیچ مبلغی به وی عودت داده نمی شود و مبلغ بستانکاری صفر می گردد.

شرکت تاریخ انقضای میزبانی وب را را یک هفته قبل از طریق ایمیل به مشتری یادآوری می نماید. با این حال مشتری موظف به بررسی دوره ای حساب خود در پرتال جامع مشتریان برای آگاهی از تاریخ انقضای میزبانی وب خود می باشد. بدیهی است که مبنای اطلاع از تاریخ انقضای میزبانی وب، بررسی پرتال جامع مشتریان توسط مشتری می باشد و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم بررسی مشتری و یا عدم رسیدن ایمیل ارسالی از شرکت جهت یادآوری به مشتری و یا عدم مشاهده آن توسط مشتری نخواهد داشت.

مشتری موظف است قبل از اتمام تاریخ تمدید خدمات میزبانی وب، اقدام به تمدید آن نماید، در غیر این صورت پس از اتمام تاریخ انقضا و در صورت عدم تمدید آن توسط مشتری، دسترسی به وب سایت قطع می گردد و پس از گذشت یک هفته، چنانچه مشتری اقدام به تمدید آن ننماید، اطلاعات وب سایت مشتری از روی سرور پاک می گردد و مسئولیت آن تماما برعهده مشتری می باشد.

شرکت تعهدی در قبال، بازگرداندن نسخه پشتیبان به تشخیص مشتری ندارد.

شرکت تعهدی در قبال نگه داشتن نسخه پشتیبان از وب سایت هایی که تمدید نشده اند و یا از روی سرور حذف شده اند، ندارد.

امکان انتقال نرم افزار فروشگاه ساز به سروری به جز سرور شرکت نیک رسام وجود ندارد مگر در شرایط خاص و با هزینه ای توافقی که منوط به قبول شرکت است و شرکت در رد یا قبول درخواست انتقال مختار می باشد.



قوانین دامنه

چنانچه دامنه ای در هنگام ثبت سفارش توسط مشتری آزاد باشد و در فاصله بین تکمیل سفارش و ثبت نهایی آن توسط شرکت، شخص دیگری دامنه را ثبت نماید، هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

شرکت تاریخ انقضای دامنه را یک هفته قبل از طریق ایمیل به مشتری یادآوری می نماید. با این حال مشتری موظف به بررسی دوره ای حساب خود در پرتال جامع مشتریان برای آگاهی از تاریخ انقضای دامنه خود می باشد. بدیهی است که مبنای اطلاع از تاریخ انقضای دامنه، بررسی پرتال جامع مشتریان توسط مشتری می باشد و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم بررسی مشتری و یا عدم رسیدن ایمیل ارسالی از شرکت جهت یادآوری به مشتری و یا عدم مشاهده آن توسط مشتری نخواهد داشت.

مشتری موظف است قبل از اتمام تاریخ تمدید دامنه، اقدام به تمدید آن نماید، در غیر این صورت چنانچه پس از اتمام تاریخ تمدید شخص دیگری دامنه را به اسم خود ثبت نماید و یا اینکه مرجع ثبت کننده به هر دلیل آن را ثبت نکند، هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

در صورت عدم تمدید به موقع دامنه توسط مشتری، شرکت نیک رسام هیچ گونه مسئولیتی در قبال به دست آوردن دامنه از دست رفته پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت.

دامنه به صورت پیشفرض به نام شرکت ثبت می شود مگر آنکه قبل از ثبت دامنه، مشتری درخواست خود را مبنی بر تمایل به ثبت دامنه به نام خود و اعلام مشخصات مورد نیاز را در اختیار شرکت قرار دهد. در غیر این صورت هزینه های تغییر نام و مشخصات صاحب دامنه و یا انتقال دامنه پس از ثبت به عهده مشتری خواهد بود.



فعالیت های غیر مجاز

مشتری مجاز به انجام هیچ یک از موارد زیر نمی باشد، در صورت مشاهده، بدون اخطار سرویس مشتری مسدود می گردد و با وی بر طبق قانون برخورد خواهد گردید.

تلاش برای هک و دسترسی به کدهای سیستم

عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (مشتری موظف می باشد که اطلاع کامل به این قوانین داشته باشد)

مشتری مجاز به استفاده از فایل های اجرایی مانند فایل هایی با پسوند exe، bat، com و پسوندهای مشابه و همچنین استفاده از کدهای مخرب یا سورس هایی که موجب به خطر افتادن امنیت سرور می گردد، نمی باشد.

استفاده از تبلیغات به صورت Pop up در وب سایت های افزایش رتبه Alexa

انجام هرگونه فعالیت که به هر شکل منجر به اختلال در ارائه خدمات شرکت به سایر مشتریان گردد.

تلاش برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات سرور شرکت و یا اطلاعات سایر مشتریان.



تولید محتوا

مشتری مجاز به انتشار هر گونه مطلب و یا داده ای که مخالف قوانین اجرایی باشد و یا به طور مستقیم به تخلف از قانون خاصی کمک کند، نمی باشد. در صورت مشاهده، بدون اخطار سرویس مشتری مسدود می گردد و با وی بر طبق قانون برخورد خواهد گردید. این مطالب می تواند شامل موارد زیر باشد:

انتشار مطالبی که در فهرست مصاديق محتوای مجرمانه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است (مشتری موظف می باشد که اطلاع کامل از این فهرست داشته باشد)

فروش، تبلیغ و یا نمایش هرگونه کالا یا خدماتی که خلاف قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران می باشد

فروش، تبلیغ و یا نمایش بدون مجوز محصولات پزشکی، خوراکی، فرهنگی، فیلم و سریال، نرم افزار و بازی های رایانه ای، تجهیزات خاص الکترونیکی و مخابراتی و سایر محصولاتی که نیازمند اخذ مجوز می باشند

انتشار مطالبی که قانون کپی رایت داخلی و یا بین المللی را نقض می نماید

استفاده غیرمجاز از لوگو و یا علائم تجاری ثبت شده سازمان ها، شرکت ها و برندهای داخلی ویا بین المللی

هرگونه تخلف از قوانین عمومی، قانون جرائم رایانه ای و تجارت الکترونیک ایران

کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود

انتشار مطالب مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل

مسئولیت محتوای انتشار یافته به طور کامل بر عهده مشتری می باشد.

بر اساس قانون، شرکت نیک رسام موظف است در صورت مشاهده موارد مجرمانه، نسبت به مسدود نمودن خدمات و ارائه اطلاعات مشتریانی که محتوای مجرمانه را انتشار داده اند به مراجع قضائی اقدام نماید.

در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق (و موارد احتمالی که در لیست فوق ذکر نشده است)، جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده مشتری خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما ، با شماره تلفن‌ های زیر تماس بگیرید:
  • 0913 021 8575
پست الکترونیک بخش فنی : support@nikrasam.com