طراحی کارت ویزیت و ست اداری

ست اداری یا ست اوراق اداری به گروهی از کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یا مکاتبات یک سازمان جهت فعالیت‎های بین سازمانی یا تبلیغاتی استفاده می‌شود گفته می‎شود. اصولاً به دلیل حفظ هویت سازمان و هماهنگی هر چه بیشتر، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب باهم طراحی و چاپ گردند که این امر به‌نوعی بیان‌کننده نظم و سیستم مدیریتی منظم موجود در آن سازمان، شرکت یا برند است. استفاده از لوگو، رنگ‌سازمانی و اطلاعات تماس از مواردی هستند که عموماً در ست اداری استفاده می‌شود. همچنین سادگی و هماهنگی کل ست اداری با یکدیگر از نکات کلیدی هستند که در زیبایی و برندینگ نقش بسزایی دارند. واحد طراحی و توسعه نیک رسام، به منظور سهولت در انتخاب و صرفه جویی در هزینه‎های مشتریان گرامی، طراحی ست اداری را در قالب سه مجموعه ارائه می‎کند:

ست اداری شماره ١: سربرگ A٤ – پاکت ملخی (نامه) – کارت ویزیت
ست اداری شماره ٢: سربرگ A٤ – سربرگ A٥ – پاکت A٤ – پاکت ملخی (نامه) – کارت ویزیت
ست اداری شماره ٣: سربرگ A٤ – سربرگ A٥ – پاکت A٤ – پاکت A٥ – پاکت ملخی (نامه) – کاغذ یادداشت – مُهر – کارت ویزیت